Tuesday, March 31, 2009

Rapatkan saf menentang gelombang kafirin

Mungkin perbualan hangat yang bakal timbul dialam siber adalah mengenai aweks/gf Nizar. Betul atau tidak, isu itu saya tak sentuh.

nizar_namrud

Perkara penting yang ingin saya sentuh kali ini ialah PERPADUAN Melayu yang sekarang lebih jelas nampak perkembangannya. Apabila Tun Dr Mahathir naik ke pentas selepas DS Najib selesai berucap adalah signifikan kepada penyatuan orang-orang Melayu amnya (termasuk mereka yang menyokong PAS) dan UMNO khususnya. Gelombang penyatuan ini perlu dibawa di Bukit Gantang untuk menentang gelombang kafir harbi DAP yang meletakkan calon pilihan mereka (Nizar) untuk kerusi P.059 ini.

Orang-orang Melayu di Bukit Gantang perlu meresapi jiwa Panglima Bukit Gantang yang berjuang demi masa depan bangsa dan mempertahankan agama & tanah air. Orang-orang Melayu di Bukit Gantang perlu sedar dibelakang Nizar adalah DAP yang jelas menentang Islam. Jangan terpedaya dengan alunan ayat Al-Quran yang didendangkan oleh kafir harbi Ngeh Khoo Ham dan Nga Kor Ming. Tidakkah anda sekalian lupa mengenai peringatan daripada Allah:

Surah Ali Imran

Sedarlah wahai pengundi-pengundi Melayu di Bukit Gantang, gerakan kafir perlu dipatahkan di Bukit Gantang. Nizar perlu diselamatkan dengan cara tidak mengundinya.

Perpaduan orang Melayu di Bukit Gantang untuk mengundi BN adalah penting untuk meneruskan arus penyatuan orang-orang Melayu di seluruh negara.

Allahuakbar!!!