Thursday, August 20, 2009

Apa yang Yahudi Zionist nak?

Apa yang Yahudi Zionist nak ialah perpecahan umat Islam. Perpecahan ini sedang berlaku maha hebat di Malaysia. Berpuak-puak apabila isu mengenai kesucian Islam dibangkitkan. “Juak-juak UMNO jahil, tak laksanakan hukum Hudud”, “Puak-puak PAS jual agama, gilakan kuasa”, “Itulah UMNO/BN, 50 tahun merdeka tolak hukum Allah”, “Orang PAS jumud ikut fatwa Nik Aziz nyanyuk”, dan pelbagai lagi kenyataan yang dihamburkan untuk memenangkan pihak masing-masing. Jarum “aku lebih alim daripada orang lain” yang dimainkan agen Yahudi Zionist dan juga "kambing hitam” Yahudi Zionist berjaya memecah-belahkan Melayu dan masyarakat Islam di Malaysia. Itulah yang Yahudi Zionist nak…perpecahan umat Islam.

Masih tidurkah lagi anda semua wahai umat Islam?

5 comments:

YANG GAMBI said...

Salam,

Itulah yang yahudi zionis hajatkan, memerangan Islam dengan sehalusnya, bagaimana zionis ini membantu puak-puak kurdis di Turki dan Iraq untuk menghuruharakan kaum-kaum Islam lain.

Di Malaysia zionis ini membantu Anwar dan mendapat sokongan padu kepimpinan PAS, umat Islam Malaysia perlu sedar akan putarbelit pngkhianat ini.

Jumayatara said...

Mentaliti Pak Agenda yang dijajah oleh Yahudi.....semua angkara Yahudi...bini lari rumah pun ...Yahudi punya angkara. Perangai sendiri tu jaga...baru yahudi tidak boleh pengaruhi.

Pak Agenda said...

Yang Gambi,

Ya, kebenaran sentiasa perlu dicari dan diteliti. segala putar belit perlu dirungkai agar tidak terperangkap dengan agenda Yahudi.

TokMudim,

baca dan fahamkan. Anda bukan Tuhan utk mengetahui mentaliti saya dan apa yang sedang saya fikirkan. Malah komen anda sama seperti skrip pemimpin politik pembangkang, hanya mendangkalkan pemikiran ummah.

----

Persoalan, mengapa apabila seseorang Muslim mengajak kepada kebaikan tanpa mengira apa parti pun, yang dapat hanyalah tentangan?

Namun, pilihan terletak pada tangan masing-masing.

Wassalam.

tokmod said...

salam ramadan untok muslim & muslimat...salam tidak kpd islam.
apakah melayu islam sudah tamadun?
tentu jawapannya sudah..kahkahkah
apakak otak melayu islam sudah tamadun??????
jawapannya belooom...kehkehkeh
apakah melayu muslim/muslimat sudah tamadun???
jawapannya sudah...
apakah otak melayu muslim/muslimat sudah tamadun?
jawapannya sudah..
fikir-fikirkanlah perbezaan antara....
melayu islam....dan
melayu muslin/muslimat

Z-MAY said...

mereka nak runtuhkan islam melalui orang2 yg kononnya alim dan bijak agama.

mereka nak runtuhkan malaysia melalui penderhaka2 bangsa yg berselindung di sebalik agama dan agenda pribadi.

berwaspadalah kita semua..!