Sunday, March 29, 2009

Orang tempatan Bukit Gantang mesti tolak Nizar

Sikap gedebe orang2 PAS dari luar merimaskan penduduk Bukit Gantang. Orang tempatan disini tidak buat kecoh apa-apa pun, malah ahli-ahli PAS di Bukit Gantang pun sudah tentu merasa mereka dibakulsampahkan kerana calon pilihan mereka iaitu Ustaz Idris tidak dipilih. Nizar pula dipilih, lebih2 lagi pilihan Nizar adalah pilihan DAP kafir harbi.



Orang tempatan Bukit Gantang perlu sedar memilih Nizar bermakna memilih PAS secara tersurat, namun sebenarnya memenangkan DAP secara tersirat.

Tolak Nizar, demi kepentingan agama, bangsa dan negara kerana menolak Nizar adalah menolak DAP, dan pada masa yang sama menyedarkan Nizar untuk kembali ke jalan sebenar termasuklah PAS.

6 comments:

Jumayatara said...
This comment has been removed by the author.
Jumayatara said...

Tanda-tanda awal BN akan menang besor dengan majoriti -5000.




Just ban yourself from oral sex. Hargai doa dari bibir merah isteri anda.

Anonymous said...

bawak bawak bertaubat la kamu! sore loser!

hj jamaludin said...

Bismillah Hir Rahman Nir Rahim
Pak Agenda
Saya rasa u tolong periksa mata hati u jangan di "Katammaulah" ( ditutup pintu hatinya) oleh Allah SWT. Saudara Mat Sabu tak kecoh pun pasal tak di lantik di PRK Bukit Gantang , inikan pulak Ustaz Idris u nak lagakan . Macam ni lah u suruh lah Najib Beli Ustaz idris jadi penasihat Zamri Menteri besar yang haram tu. Lagi satu Biarlah kita tinggalkan ketuanan Melayu yang sekular n rasuah kembalilah ke islam . Kerana "Islam For ALL" DAP & MIC da ikut sejalan dengan PAS bila lagi UMNO Nak ikut BunTut Pas.

Unknown said...

perakians, don’t forget to go the the UMNO ceramah and ask the following questions:

1 - Kenapa Najib tidak disiasat seperti Anwar?? (merujuk kepada kes pembunuhan Altantuya Shariibuu)

2 - Kenapa Najib tidak siasat dan jelaskan bagaimana C4 boleh terlepas keluar dari kawalan tentera??? (sedangkan beliau adalah Menteri Pertahanan semasa kes itu berlaku)

3 - Kenapa sewaktu YB Gobind Singh menggelar Najib pembunuh di parlimen, Najib bertindak untuk keluar dari dewan persidangan dan tidak menafikan gelaran tersebut??

4 - Kenapa Najib tidak mengambil tindakan undang-undang terhadap wartawan Perancis yang memberi bukti tentang kes pembunuhan Altantuya???

5 - Kenapa apabila RPK memberi bukti tentang penglibatan Najib, Najib tidak disiasat dan RPK pula yang ditahan di bawah ISA??

6 - Kenapa Najib berdalih kononnya beliau tidak mengenali Saiful Bukhari tetapi kemudiannya Najib mengaku beliau ada berjumpa Saiful di rumah dan pejabat TPM??

7 - Kenapa Najib tidak berani dirinya dibicarakan di mahkhamah untuk membuktikan beliau tak bersalah??

8 - kenapa kerajaan bisu saja apabile akhbar France menyabitkan najib dlm pembunuhan altantuya & rasuah pembelian kapal selam???

“ps: above questions quoted from a penangite.”

anne said...

Saya setuju dengan Pak Agenda....Orang tempatan Bukit Gantang mesti tolak Nizar ke atas supaya beliau dan rakyat dapat buktikan keputusan pilihanraya kecil ini adalah referendum untuk kerajaan UMNO/BN...Kita tolak ramai-ramai agar UMNO/BN cepat sedar diri dan hilang dalam peta negeri Perak1